1. Hoelang duurt het voor ik mijn pakje ontvang?

Bestel jij voor 15u30? Dan gaat jouw pakje dezelfde dag nog de post op!
Normaal heb je jouw pakje dan de volgende dag al in huis.

Bestellingen die geplaatst worden op vrijdag (na 15u30), zaterdag, zondag en maandag worden pas verstuurd op dinsdag.

2. Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestigingsmail ontvangen?

Kijk eerst even in je spam. Indien je ook in je spam geen mail ontvangen hebt, contacteer ons dan via mail.
Dan kunnen wij kijken of jouw bestelling wel goed is doorgekomen.

3. Wanneer zal mijn pakje geleverd worden?

Zodra wij jouw pakje verwerkt hebben, krijg je een mail met een track & trace code.
Heb je geen mail ontvangen? Bekijk dan even je spam!

4. Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?

Uiteraard! Kies bij het afrekenen dan voor de functie ‘afhalen’.

Indien je voor afhalen in de winkel kiest, wacht dan om deze af te halen tot je van ons een bevestigingsmail ontvangen hebt dat jouw pakje is afgerond.

Bestellingen dienen binnen de 5 werkdagen worden afgehaald.

5. Ik wil graag mijn bestelling retourneren/ruilen. Hoe moet ik dit doen?

Bij de pagina retourneren kan je alle nodige informatie terugvinden ivm retourneren/ruilen.

Retourneren is volledig op eigen kosten en op eigen risico. Retourneren/ruilen kan zowel via de post als in de winkel zelf.
Pakjes die wij na de retourtermijn ontvangen worden nooit terugbetaald.

Wil je liever je item ruilen? Stuur ons het item terug op, dit bedrag storten wij terug op jouw rekening. Indien je het item in een andere maat wenst, bestel je deze zelf opnieuw via de webshop.

Tip ivm retourneren: maak zelf jouw retourlabel aan via de site van bpost. Dit is meestal voordeliger dan in een bpostkantoor zelf.

6. Kunnen SALE items geretourneerd/geruild worden?

Nee! Wij aanvaarden geen retours van sale items.

Indien wij toch een retour ontvangen van een sale item, zullen wij dit bedrag niet terugstorten op uw rekening!

7. Mijn maat is uitverkocht, komt deze nog opnieuw in stock?

Is jouw maatje uitverkocht? Selecteer je gewenste maat en vul daar jouw emailadres in!
Zo krijg je een mailtje wanneer jouw maatje terug op voorraad is.

Het heeft geen zin om jouw emailadres achter te laten bij items die in sale zijn, deze worden sowieso niet terug aangevuld.

Wij houden er ook van om telkens de nieuwste musthaves aan te bieden. Dit wil zeggen dat wij heel weinig items aanvullen.

8. Kan ik een item reserveren?

Nee, helaas niet! Het is voor ons onmogelijk om reservaties bij te houden.

Wil je zeker zijn dat jouw item nog op voorraad is als je naar de winkel komt? Bestel het dan al online en kies voor de functie afhalen.

9. Dit item is uitverkocht op de webshop, heb je het nog in de winkel?

Nee, wij werken met eenzelfde stock. Is het item uitverkocht online, dan is deze helaas ook uitverkocht in de winkel.

Wij bieden ook heel wat items aan die enkel te verkrijgen zijn in de winkel. Het is dus zeker de moeite waard om ons een bezoekje te brengen! Wil je graag de items even zien? Stuur ons gerust een berichtje via Instagram of Facebook voor de foto’s.

10. Hoe kan ik jullie het best contacteren?

Heb je vragen ivm een bestelling, een item die beschadigd is, … contacteer ons dan via mail (info@amazing-hands.be).
Het is voor ons onmogelijk om jullie een goeie service te bieden indien jullie deze vragen allemaal via sociale media sturen.
Wij krijgen dagelijks heel wat berichtverzoeken, dus belangrijke vragen gaan hierdoor helaas verloren.

Wij beantwoorden onze mails tijdens onze openingsuren van dinsdag tem zaterdag (10u-18u).

11. Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.